Nicaragua-reis-Stedenband-Jinotega-Zoetermeer-2009.reismee.nl

Foto´s

Aan allen,

Zoals jullie geconstateerd hebben lukt het niet echt met het up-loaden van de foto's. Een enkele foto uploaden lukt nog wel maar ik zelf heb ondertussen 600 foto's gemaakt. Maar dan merk je toch dat niet alles zo soepel verloopt als in Nederland. Dit weblog is niet geschikt om grote series in een keer te uploaden. Een foto programma als Picasa in het Spaans werkt ook niet helemaal soepel. Bovendien moeten de foto's ook nog een keer kleiner gemaakt worden en tenslotte niet onbelangrijk moeten ze op een pc met internetverbinding worden gedownload waarna ze daarna kunnen worden geupload naar dit weblog en/of het programma Picasa.. Niet alle pc's in hotels laten dat toe. Overigens in hotel Cafe in Jinotega mocht het wel maar dan zijn er toch teveel hindernissen om zo'n grote serie te up-loaden. Niet leuk voor jullie. We houden de spanning er dus nog even in.

Zo snel mogelijk na aankomst zullen de foto's van mij maar ook van de anderen beschikbaar komen. In de meeste gevallen waarschjnlijk met links naar de plaatsen alwaar de foto's te vinden zijn.

Met vriendelijke groet,

Bert Boshoven

marjon van kan

hartelijk dank voor alle boeiende verhalen! wat hebben jullie veel gezien, gehoord en meegemaakt! Alle reisgezellen een heel goede thuisreis gewenst. neem alle koffers en reisgenoten mee terug!!!!
en daarna heerlijk uitrusten in het Nederlandse zonnetje, dat volgende week volop gaat schijnen.